Stanice Lipová je největší nádraží na kolejišti. Má pět dopravních kolejí, z toho jednu manipulační, která vede k nedalekému skladišti. Má i své depo pro dvě stání. Celkem tři nástupištní hrany. Jedno krátké nástupiště je hned u výpravní budovy (šestá kolej). Druhé ostrovní nástupiště je umístěno mezi druhou a první kolejí. Je z části kryté a vybaveno podchodem. V celé stanici se nachází 10 vyhýbek a jedna vyhýbka křižovatková. Všechny vyhýbky jsou ústředně přestavovány. Ze stanice se rozjíždí tři koleje různými směry. Jedna do vratné smyčky a dvě koleje do stanice Brod. Stanice Lipová je vybavena pěti-světelnými odjezdovými návěstidly typu CCCP umístěné u každé koleje. Ve stanici se také nachází dvě
Starý ovládací panel. Žst. Lipová se staniční budovou. Místní skladiště.
Žst Brod
Železniční stanice Brod je průjezdná stanice, která je umístěna 12cm nad úrovní základový desky. Stanice Brod disponuje třemi dopravními koleji a jednou odstavnou kolejí pro traťováky. Ze stanice je také vedena jedna kolej do místní staré štěrkovny. U třetí koleje se tyčí výpravní budova a hned vedle by mělo být překladiště na dřevo nebo uhlí. Na pravém zhlaví by se mělo nacházet Stanoviště I. Ke každé koleji budou umístěny peróny. V celé stanici se nachází osm vyhybek včetně vlečky. Stanice Brod je vybavena mechanickými návěstidly. Dvěma skupinovými a vjezdovými návěstidly na obou stranách. Brod má unikátní ovládací panel, který je vybaven světelnou indikací (správné postavení vyhybek, souhlas k odjezdu...).
Celá stanice je pořád ve výstavbě, tak že spoustu věcí na obrazcích ještě neuvidíte.
Pohled na staniční budovu.
Smyčka
Na kolejišti se nám také nachází vratná smyčka, která ústí do stanice Lipová (Proto tomu říkáme lajcky "Smyčka"). Je to zároveň také i malé dvojkolejné skryté nádraží, které je rozděleno na čtyři úseky. Proto pojme čtyři malé vlakové soupravy. Na smyčce funguje jen jednosměrný provoz. Ve smyčce se nachází 3 vyhybky, které se sami přestaví, při navolení určitého kolejového úseku. Vše se řídí z malého ovládacího panelu, na kterém se nachází i indikace o obsazení úseků.